Saturday 24 September 2011

I Heart Suicide Silence

Assalamuailakum semua 
Huh, dah berapa lama aku tak update kan kan? Dah bersawang agaknye blog aku ni. Haha
Bukan takdek masa, tapi malas mmg jiwa aku. Ngee~ Ini pun tak tahu nak update ape dah.
Lepas siap ja upgrade blog aku ni, rase macam nak update tapi tak tahu tajuk ape. Sengal gila -.-
Macam biase, banyak pict aku nak upload tapi tak sempat lah. Pict time balik Port Dickson pun aku tak update lagi. Hurr~ kenapalah aku terlalu malas? Haa, jawab jawab :D Haha.
Ni nak bercakap pasal Suicide Silence live at MCPA HALL semalam. 
Rugi korang tak pergi baq hang. Crowd habes! HAHA -.- Ceihh, hampeh! Sebenarnye aku tak pergi pun lah.
Member aku, si PEJA yang pergi. Dia siap bergambar dengan MITCH lagi. Wow~
Jeles sey T.T mentang mentang lah aku stay jauh. Haihh. Sokay lah :P
Then dia cakap kat aku, dalam beratus ratus orang tu, just dia and dua orang kawan dia ja yg dapat bergambar dengan MITCH. Untunglah kan peja X'D Takpe lah, dapat tengok gambar MITCH yang asli pun cukuplah :'D Hahah.  Korang yang baca post ni tak tahu sipa Suicide Silence? Jab, aku tunjukkan XD


Wow~ kan? Nak dia! Hahah =.=
Nak tahu yang mana satu MITCH? Jab tau XP

Hensemya dia dengan tatto tu -.-

Ni cara dia nyanyi. Menambat hati aku. Jahaha. Suara jangan nak tanya lah kan. Lagilahgile aku minat.
Rambut dia tu~ Waa, lawa weh >.<
Huh, never mind because one day I wanna meet you again. HERE! IN KL xD
Kbaii :)

No comments:

Post a Comment