Monday 15 August 2011

sejarah itu apa?

nah! hahah. ini entri aku pagi nih. maap lambat update. sepatutnye petang tadi aku dah update, dah  adek nak guna broadband aku bagi jelah. Ahha ~~ entri aku kali nih ade unsur unsur saket hati sikit.sakit hati ape? meh aku cerite. huh. Pagi Isnin hari sekolah, well biase lah mesti cikgu nak edar balik exam paper kan. Hari nih aku dapat paper sejarah. Haa jangan tanye and terkejut kenape sejarah aku macam nih. ini semue sebab tak minat punye pasal lah. nasib baik nih baru PRA SPM TEST. and aku sure punye semue budak nak SPM tak akan minat sejarah(kecuali yang minatlah). Eh, bukan bende nih aku nak cerita kan, tapi aku nak cerita pasal cikgu yang bagi paper nih. menyirap darah aku der, die bagi paper nih dengan kasarnye, dengan makian die kat kelas aku, boleh die kata kitorang nih bodoh bangang punye budak. siape tak bengang beb. cikgu pun cikgu lah, mulut depan murid kena jaga jugakkan. Lagi satu mark paper kitorang macam nak taknak pulak haihh =='' pelik mak nyah. bulan puasa tuh bukan nafsu jak kena control wahai cikgu, mulut hati tangan bagai semue kena jaga okay. Sabar jak aku. Die tanye kitorang nih kenape payah sangat nak jawab paper sej, eei, nak je aku jawab yang kami satu kelas semue tak minat SEJARAH! bukan subject nih je aku tak suka, subject pure science aku lagi lah lebur. Tapi pikir nak SPM dah kan, aku terpaksa relakan diri dan hati untuk mencintai subject subject nih semue T,T
Hahah sorry SPM for those annoying word. I hate you when your time slowly near to us -,- 89 days to go lei. mati aku macam nih. Kepala aku dah suck gila babi nih. Tapi aku still enjoy doh. kenapelah T,T
tapi takpek aku akan try yang terbaik. bak kate orang jawa kat bawah nih
THE END ^^^^^^

No comments:

Post a Comment