Friday 19 August 2011

Friends just like taste of heaven. :)

Hey senangnya dalam hati, kalau bersuami dua. Seperti dunia ana yang punya. Haha.
Gila lah aku malam nih. Kenapa agaknya entah --''
Maybe sebab bila kenang kenang balik cerita cerita dulu, memang seronok doh.
Sekarang memang semua berbeza gila lah -.- Semua member dah buat haluan sendiri kan.
Mood aku malam nih becampur baur dok. Macam adunan biskut tuh. Haha.
Tadi baru jak aku usha balik pict time form 3 balik. Haha, ya budak hingus lagi time tuh.
Pict pict time melepak bersama, jalan sama, semua sama.But sekarang mane ade dah.
Makin besar, makin hilang hingusan kita, makin jauh persahabatan kita. Aku dapat rasakan tuh T.T
Haha, Cuba teka aku mana daa? 
Dulu zaman budak budak pakai beg BABI MILO. Kahkah.
Nah, spesial untuk yang snap pict nih.
Si ijat. Haha. Gurau lah.
Weh, kurusnya aku time nih -.- Haha.
Konon candid lah nih. :D
Hah, aku p bau rambut si kecik tuh kenapa? Haha.
Dulu nih lah member perempuan aku..
Okay lah, nih jeh aku nak upload. Kalau nak dikira, memang banyak gila(sampai naik gila aku nak pilih)
pict yang aku nak upload. Haha. Tamak aku nih. Time nih mase 2009 kot. Lama kan -.-
Sekarang aku 17 tahun. Hah, kau bayangkan, baru dua tahun tapi rase macam 2O tahun :'(
Betapa kuatnya persahabatan kami dulu. Sampai ada setengah yang takut, 
sebab even kami bukan geng and takde leader langsung, budak budak laki,
tetap akan back up each other. Ecehh, macam ceruta dongeng tuh. Haha.
Masing masing ade something CUTE kat dalam dorang doh. Tuh buat aku sayang dorang sampai takdek siape boleh ganti tempat tempat dorang. Sampai satu tahap aku tak boleh terima yang semua akan pindah time 2010 tuh. Rasa macam sial doh. Tinggallah aku dengan yang lain. Tapi aku sayang yang lain jugakkan.
Slowly aku terima benda nih. Now, okay dah :)
Still contact, but dalam FB jak lah. Ada yang aku terserempak kat luar kan.
Dude, banyak gila aku sembang dalam nih. Haha. Harap korang jangan nyampah lah :D
Haihh, dah 5 tahun lebih kan kita kenal each other.
Happy nok dapat kenal korang. Tak rugi aku pindah perak nih :)
Aku stop sini jak okay. Later aku update lagi ^^
THE END OF MY STORY :)





No comments:

Post a Comment