Sunday 26 June 2011

happy belated birthday joey :)

first of all, aku nak ucap a lot of thankies for those yang wish kat aku HB today and maybe tomorrow ade lagi kot.hihih.tak sangke first person wish kat aku is admirer aku.err,agak kaget lah jugak.hee.wish before jam 12.00am pulah tuh.ish,tapi takpek lah kan.janji wish :) thanks btw. secondly, sayang gemuk aku.hahah.faizul ezwan :) ngade nye lah die. hahah. ohh,konon cakap kat aku tunggu jap nanti text balik. rupenye buat surpise after 15minute stop text. ngaa. kau sweet lah nyah. i loike. die wish aku pulak toh. heheh. muahh for you :* thirdly, ofcos my dear lily :) bestie dah 3 tahun aku kenal. kenal melalui laman chat macam FB lah. tak sangke die ni sekampung dengan aku. kehkeh. tapi sekarang ni die study kat damansara ke ampang tah. aku pun lupe. --'' fourtly, my siti nurfatimah matahab. wah, panjangnya nama die. huu. gile sayang aku ni pakai speaking wish aku. hahah. minah ni dengan sorang lagi suke sangat speking. bhaha. pelik aku. tapi aku tetap sayang dua dua minah ni :) muahhhhhh~ and then, after that yang wish HB kat aku ofcos lah budak budak FB kan. yang tak wish lagi toh takpek.dimaapkan ya.hahah.teruskan lah usaha nak wish aku.ngahaha.gurau jak pun. yang paling aku tunggu is wish from my ex mom. hurr~ terasa sebak lah pulak kan. takkan lah bufday anak die pun die lupe.hmm. its okay lah. kuatkan diri lah joey :) kau maseh ade ayah and adik kan. but aku tak sabar nak tunggu esok.weee :D mesti ade hadiah.kan kan kan. hahah. perasan ja aku ni. aku dah mintak kat ayah, bufday aku ni aku nak gitar baru and lesen. if tak dapat lesen,dapat gitar pun kira okay lah tu.hahah. *aku suke perabeh duet ayah. dari kawan? err, tak mengharap pun. but if ade yang sudi bagi tu,aku terima jak :) *dalam hati dah berangan nak domo lagi.ngaa. ehh,cerite punye cerite kan, banyak dah aku bebal toh.nak stop lah.ponat aihh. :D err,sempena bufday aku yang ke 17 ni, aku nak ucapkan HB joey pada diri aku. :P jadiklah anak yg bergune doh.jage ayah kau toh leklok. SPM mesti kena mantap okay? cantekk~ daa ^^

No comments:

Post a Comment