Wednesday 22 June 2011

22/06/2011 wednesday :)

haihh. first time update blog nie :) pagi nie jejak je kaki ke dalam sekolah, aku mule lah rase moody+mengantok+no money+no breakfast. haram jadah betul -.- mule lah aku rase nak menghentak sesuatu kat meja kantin toh. huh~ aku pun bodoh lah jugak. tak tahu lah pulak belanje sekolah RM5 semalam untuk belanja dua hari. hurr~ habis dah duit toh aku gune ke arah pemakanan ja :D *nikmatnye makan. aku tanye ayah dalam kereta, ''ayah,duit belanje?'' ayah jawab, ''semalam kan dah bagi.'' perhhhhhh~ nyirap pulak aku kan. tapi ape boleh buat kan.silap aku jugak g habis kan duit toh semalam. baru RM5 dah rase macam RM50.Hahah. al maklumlah aku ni boros sikit orangnye.hee:) semue nak habiskan dalam sehari. tapi tu takpek lah. sebab aku ade  saluran lain nak dapatkan duit.Hfhf. Thanks lah pade my honey Atika,amy,and yang lain jugak. :* dapat jugak aku breakfast. :P then, pagi tadi ade koko assembly. pengangkap time. :) memang best gadjet yang dorang buat. aku yg sebesar alam nie pun boleh naik.kehkeh.ikatan tali dorang kukuh and kemas gitu. after the assembly, beajar macam biase lah kan. Then,after rehat ade physics class lebih kurang setengah jam class then ade Parent's Day pulak. Huahua T.T kene amek report card pulak toh. mahu tak menggelabah aku. --'' yelah,aku takut sebab result aku teruk sial! arghhh~ tak tahu ngape lah. semue subject dah okay except for my pure science subject. :( sedih lah bai. aku cube sedaya upaya kot untuk lulus dalam subj toh, tapi tak boleh. kenape ekk? kenape? hanya aku je tahu ape puncenye. malas lah nak post sebabnye. mengaibkan diri ja nanti kan. ramai jugak lah parents classmate aku yang datang time2 camni. bile di ajak time mesyuarat ibubapa, taknak pulak pergi kan. camni lah perangai orang malaysia.termasuk bapak aku. selame 5tahun aku sekolah kat SMJK DINDINGS toh, baru sekarang merase nak ambil report card tahuk! bengang ja lah. tapi takpek,aku rilek je lah kan :D boleh balik awal sey time toh. dalam kereta mula lah si ayah nak membebel pasal report card toh -.- tapi bukan aku yang kena, but adik aku yg form1 now. fuhh~ selamat. sedih sedih bile die cakap ''macam mane lah ayah nak tumpang nasib dengan korang nanti''. sobsobs "( ape lah nak jadi dengan aku ni kan. haihh. akhir kate, biar kurang makan tapi jangan kurang pelajaran and kurang sopan. tu lah ayat yang selalu ayah keluarkan kat mulut die time marah. :)

1 comment: