Saturday 1 October 2011

Never Ending


Assalamuailakum semua :')
Jawab jangan tak jawab.Nanti dosa pulak.Hahah.Today nak update blog ni sebab aku rasa nak update lah
Jahah.Sebenarnye aku update nih sebab untuk somebody yang sangat aku sayang.
He is my close friend.Close friend?But we love each other.Hmm.We all buat keputusan taknak couple sebab first is I'm on my study(SPM) second thing is because dia taknak lah sakitkan or lukakan hati aku bila couple. So, thats the perjanjian we made.Dude,aku seriously sayang gila dengan dia kot.Nak bukti kukuh?
Huh,semalam before aku tidur,aku teringatkan dia.Aku terus tutup FB and pasang lagu kat lappy.Sesaje pasang bagi hilang rasa boring.Then,after 3 or 4 minutes,air mata aku jatuh.Mane taknye,lagu yang aku dengar tu lagu NEVER ENDING BY SLEEPING SORROWS my friend band's kan.Dengar jalah.Tup tup,jatuh setitik dua titik air mata aku.Aku bersoalan dengan cik HATI,kenapa ni hah?Cik HATI jawab,aku
nih tengah rindukan someone.Someone?Hukk :'( memey arr.Aku rindukan MR.FE aku.
Dah berapa minggu kami tak contact each other bro.Text pun aku tak reply,dia marah lah.Masalahnye,sekarang aku tak guna phone sayang.My SPM is near lah.Berbalik kepada yang atas tadi.
Masa air mata jatuh,aku peluk domo pemberian kawan aku.Aku peluk,aku cium dia(makud aku bukan cium kawan aku)Aku cium patung tu sebab FE pernah pegang patung tu time kita first meet.Terharu sangat wey.
Anak anak domo semua kat atas ni aku ada.Dari keturunan yg besar sampai kecik kecik macam ni.Huhuk.Aku beli bebanyak ni bukan ape.Saje je.Bile rindu die,benda ni jalah aku tengok,aku peluk sambil tertidur dibuatnye malam tu.Time tidur tu,termimpi pulak first time kita jumpa.Memang sweet.Jauh nuh aku sanggup pergi demi dia :') sweet tak aku?Hahah.Ipoh dengan manjung jauh kot sayang.dengan baju sekolah,aku pergi jumpa dia dekat Ipoh Parade.Berapa jam ja kita spend time kan,then my bas dah sampai T.T GTG lah kan.before tu,dia tarik tangan aku taknak lepas tu.Macam ni
Taknak bagi aku pergi tu.Dengan muka yang sememeh tu.Heheh.Aku ingat lagi time tu.Dia cakap, ''alah joey,takkan nak pergi dah kot. :'('' Haa macam tu dia cakap.Aku rasa serba salah nak tinggalkan dia.
Tapi dia lepaskan jugak ;') dia still genggam tangan nih,aku tanye kenapa pegang lagi?Nak balik dah nih.
Rupa rupa,dia suruh saya salam dia.Hahaha,How sweet he is. :'D
Then,aku pun salam lah tapi bukan dekat mulut dekat kepala ja.Hihkhik.Yelah,bukan muhrim kan.Sebenarnya salah,tapi dah dia nak salam aku pun bagi lah.But aku tahu batasannye okay and that's why aku salam di kepala ja.And last,we had to say byeee :') that's the most hurt part I hate to say it :c 
Mine tears is drop for a while :''''')
Goodbye little black birds :'(

No comments:

Post a Comment