Tuesday 2 August 2011

second day puase :)

yeay hahah dah second day puase kan aku still boleh bertahan jyeahh tahniah joey =,= hahah hari nih bukak puase ala  kadar jeh caii ") aku makan
                                                     kurma pakcik usop taiyob hahah
lepas tuh aku makan kueh lah kan hahah wajib nih lebih lebih lagi kueh nih karipap kentang :) 
hahah banyak lauk lagi kan ngaa malas sembang lebih kan.
sebelum berbuke tadi huh macam dugaan datang nih tapi takdek lah banyak sangat kan hmm Faizul ezwan  tadi petang die asyik text jeh hmm dah lah aku kredit ilek kenape hah die tak pernah paham asyik salah sangke jeh ingat aku suke suke taknak text die T.T apelah kau nih tak kesian aku ke haa aku nak SPM dah so aku taknak pakai phone mulai sekarang phone aku pun mane tah aku campak kekadang 
eei tolong lah paham stress tahuk tak :(
cakap pasal stress pulak hahah memang takdek stress hari nih ngaa koya lah hari nih aku cukup bertenaga rasa nak gelak jahat jak hahah gelak melawak semue ade lah kat dalam class tadi :D thanks lah pade yang buat aku gelak macam babi  tadi ngaa.

uhh nih lah teman seperjuangan gelak melawak tacing eh macam baici jugak kome nih hahah semue ade thanks jadi kawan aku selame 3tahun 10bulan hahaha
i love you sayang muamuah~~
                                                                                                   

No comments:

Post a Comment